کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد 1000 پایگاه اوقات فراغت/ ضرورت رعایت حجاب و عفاف در اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در همه اماکن ورزشی از راه اندازی بالغ بر یک هزار پایگاه اوقات فراغت در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری قطب خبر: عین اله دهقان اداره کل ورزش و جوانان را دستگاهی فرهنگی و ورزشی ارزیابی کرد و با تاکید به رعایت عفاف و حجاب در همه اماکن ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت عفاف و حجاب در حوزه اداری و هیات های استانی و شهرستانی مهم و ضروریست و متولیان امر باید به این اصل دینی توجه داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش ورزش در تکامل شخصیت انسان به موضوع عفاف و حجاب در ورزش اشاره و تاکید کرد: از سال گذشته نظارت جدی و کاملی بر اماکن ورزشی در حال انجام است و در راستای این مسئله برنامه های خوبی از جمله طرح شمیم کوثر که با استقبال ورزشکاران استان برگزار شد.

وی ساماندهی اماکن ورزشی، اجرای کارگاه های آموزشی و طرح جهاد تبیین در مسئله عفاف و حجاب را از جمله برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و به عنوان پوششی ارزنده و از جمله برترین فعالیت های اجتماعی است که باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان جامعه می‌شود.

متولی ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه کلیدی ترین نقطه‌ای که دشمن بر آن دست گذاشته حجاب است، اظهار کرد: امسال در راستای 32 محور عفاف و حجاب بیشترین نقش را ورزش و جوانان ایفا می کند که تلاش می کنیم با گسترش عفاف و حجاف در اماکن ورزشی و باشگاهها علاوه بر محفوظ ماندن ارزشها یک فضای اطمینان برای خانوادهها در این رابطه ایجاد شود.

دهقان از برپایی بالغ بریک هزار پایگاه اوقات فراغت تابستانه،اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی و اجرای جشنواره های مختلف در استان خبر داد و اذعان داشت: به منظور توسعه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد 84 پروژه عمرانی ورزشی امسال در این استان احداث می شود.

وی اعتبار این پروژه ها را بالغ بر 72 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با افتتاح 32پروژه ورزشی در سال 1401 مساحت کل اماکن ورزشی استان به هفتصد و نوزده هزار و 259 متر مربع افزایش یافت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا