کهگیلویه و بویراحمد

تصور انقلاب اسلامی بدون امام خمینی غیرممکن بود

امام جمعه یاسوج گفت: تصور انقلاب اسلامی بدون امام خمینی غیرممکن بود و با استقرار حکومت اسلامی در کل جهان تحول ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری قطب خبر، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه شهر یاسوج با توصیه به تقوای الهی و ترک محرمات گفت: وقتی نامه اعمال انسان در دست راست او قرار می‌گیرد حتماً اعمال نیک انسان در این دنیا ثبت‌ شده و خداوند اهل پارتی همانند این دنیا نیست و با عدالت قضاوت می‌کند.

امام‌جمعه یاسوج بابیان اینکه برخی در مراسمات مختلف شرکت می‌کنند اما در مراسم های مذهبی، نماز جمعه و مسجد حضور ندارند و در مسائل دینی و احکام اسلام، حجاب و دین‌داری غیرت ندارند ابراز داشت: فرار در محاکم الهی وجود ندارد و به همه اعمال ما رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر انسان مؤمن از گناه چشم بست، خداوند پاداش دوری از هوای نفس را به انسان عطا می‌کند.

امام‌جمعه یاسوج در دومین خطبه نماز عبادی و سیاسی این شهر گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان آمریکایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین  افتخاری برای آزادگان بشریت است.

وی با بیان بخش‌هایی از نامه رهبری عنوان کرد: هر کسی انسانیتی داشته باشد در مقابل اسرائیل و حامیان این رژیم غاصب خواهد ایستاد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در ادامه افزود: آمریکا وقتی با تمام قدرت از اسرائیل حمایت می‌کند بدون شک در کشتار مردم فلسطین و غزه دست دارد و اگر همه انسان‌ها کشته شوند در نظر آمریکا، رژیم غاصب از خطوط قرمز عبور نکرده چون‌که آن‌ها فرزند شیطان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با مایه شرم برشمردن سکوت حکام عرب و گاها نوکرهای غرب گفت: عرب‌ها نباید در مقابل این قتل‌عام مردم مظلوم غزه و فلسطین سکوت کنند.

وی امام رضا (ع) را خورشیدی تابان برای ایران و جهان عنوان کرد و ابراز داشت: همه نعمات در کشور ما به برکات امام رضا (ع) است.

امام‌جمعه شهر یاسوج گفت: تصور انقلاب اسلامی بدون امام خمینی غیرممکن بود و با استقرار حکومت اسلامی در کل جهان تحول ایجاد شد و تقابل عظیم جهانی با مسئله قدس، حاکمیت اسلامی و ارزش‌های دینی بر جامعه بشری ایجاد شد.

آیت‌الله حسینی اذعان داشت: اگر دین‌دار باشیم و به مسائل دینی توجه کنیم مشکلات از بین خواهد رفت، حق و عدالت حاکم و انسان به سعادت خواهد رسید و عزت ملت ایران نتیجه حاکمیت اسلامی توسط امام خمینی (ره) است.

وی در پایان گفت: مسئله جانشینی رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام خمینی برای مردم و جهان اسلام گویا  زنده شدن امام بود و امروز بعد از ده‌ها سال و عبور کشور از گردنه‌های سخت، جهان بشریت به ایشان افتخار و او فخر البشر است؛ دشمن نمی‌خواهد حاکمیت شیعی و اسلامی بر جهان حاکم شود اما این مهم محقق خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا