کهگیلویه و بویراحمد

پیگیری مطالبات مردمی؛ گلایه دانشجویان و دانش‌آموزان از تعطیلی کتابخانه ممبی

کتابخانه باقرالعلوم شهر ممبی از توابع شهرستان بهمئی قریب به دو سال است که در حالت تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری قطب خبر، تنها کتابخانه عمومی شهر ممبی در شهرستان بهمئی قریب به دوسال است که در تعطیلی به‌سر می‌برد.

جمعی از دانش آموزان و دانشجویان شهر ممبی از تعطیلی کتابخانه عمومی در این منطقه گلایه کرده و توجه جدی مسئولان مربوطه را خواستار شدند.

شهروندی از ممبی به ما گفت: امکان تهیه برخی کتاب‌ها در داخل استان نیست و باید از خارج منطقه فراهم شود و نبود کتابخانه در ممبی، مشکل دسترسی به منابع درسی را برای دانشجویان ایجاد کرده است.

دانشجویی هم اظهار کرد: افزایش قیمت کتاب‌ها به قدری سرسام‌آور شده که نمی‌توان به سمت خرید کتاب رفت و مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و به امانت گرفتن کتاب از این کتابخانه‌ها، تنها راهکار پیش روی ما برای مطالعه است.

وی افزود: از مسئولان انتظار داریم با فعال کردن کتابخانه ممبی از مشکلات ما کاهش دهند.

دانش‌آموز پشت کنکوری گفت: با توجه به شلوغ بودن منزل، کتابخانه می‌تواند مکان مناسبی برای مطالعه باشد که متاسفانه شهر ممبی از این مکان محروم است.

دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی اهل ممبی به ما گفت: زمانی که بیشترین اوقات فراغت جوانان در فضای مجازی سپری می‌شود، می‌طلبد مسئولان امر اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند و شرایط فعال شدن مجدد این کتابخانه را فراهم آورند.

حال باید دید با توجه به مطالبات و گلایه‌های دانش‌آموزان و دانشجویان این منطقه، مسئولان مربوطه چه اقدامی در راستای حل این مشکل انجام خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا